BBN lanceert 13e editie van het magazine tijdens sportieve netwerkbijeenkomst in Rhoon

Tijdens een zonovergoten bijeenkomst bij Abel in Rhoon vierde Businessnetwerk BBN Connect onlangs een feestelijk moment: de lancering van alweer de 13e editie van het BBN Magazine. De middag begon met een ontspannen kennismaking op de voetmidgetgolfbaan, waar leden in informele sfeer konden bijpraten en nieuwe connecties legden. Er werd gelachen, fanatiek gespeeld en vooral: volop genetwerkt.
Na het sportieve ontmoeting werden de leden getrakteerd op een smaakvol samenzijn met goed eten, drinken en inspirerende gesprekken. De sfeer was gemoedelijk, maar bovenal ondernemend – precies zoals BBN het graag ziet.
Hoogtepunt van de avond was zonder twijfel de uitreiking van het nieuwe magazine. Onder luid applaus werd het eerste exemplaar overhandigd door Boro Brandl aan een van de gezichten van de cover: Sander van der Pol, mede eigenaar van Van der Pol Premium Signmakers. Zijn bedrijf, bekend om hoogwaardige visuele communicatie en signprojecten, is in de regio een gevestigde naam en een prachtig voorbeeld van vakmanschap en ondernemerschap.
Met de 13e editie laat BBN opnieuw zien hoe divers, inspirerend en krachtig het netwerk is. Het magazine staat vol verhalen van en voor ondernemers die elkaar versterken, inspireren en samen bouwen aan groei.
De bijeenkomst bij Abel vormde daarmee niet alleen het decor voor de lancering van het blad, maar ook voor nieuwe verbindingen, ideeën en kansen. Op naar de volgende editie – en nog veel meer waardevolle ontmoetingen binnen BBN.